Pro zejména menší firmy je mnohdy obtížné zajistit vedení účetnictví vlastními pracovníky vzhledem k tomu, že jejich kvalifikace není na takové úrovni, kterou si objektivně vyžaduje složitost účetních a daňových předpisů a jejich neustále změny. Naše firma proto nabízí vedení účetní agendy od převzetí prvotních účetních dokladů až po zpracování výstupních informací v podobě účetních výkazů. Variantně můžeme poskytovat klientovi i službu účetní supervize, jejímž obsahem je průběžná pomoc našich účetních specialistů pracovníkům klienta a odborný dohled nad vedením jeho účetnictví. Naše účetní poradenství využívají i společnosti, které mají vlastní kvalifikovaný účetní personál, protože možnost konzultace s našimi účetními specialisty, auditory, daňovýmí poradci i spolupracujícími právníky je pro ně zárukou nalezení nebo ověření správného řešení i těch nejsložitějších účetních případů. Abychom usnadnili profesní přípravu pracovníků ekonomických úseků našich klientů, organizujeme pravidelné semináře, jejichž lektory jsou vedoucí pracovníci Ministerstva Financí ČR.
Základními nabízenými službami v této oblasti jsou:
- | transformace účetních závěrek na standard IAS/IFRS nebo US GAAP |
- | poradenství při aplikaci IAS/IFRS |
- | průběžné zpracování účetních dokladů klienta |
- | sestavení účetní závěrky a vyhotovení účetních výkazů |
- | supervize účetnictví |
- | rekonstrukce účetnictví |
- | provedení inventarizace |